Online magazine voor Groene Tomaat Marketing

Waarom een online magazine? Onze relatie/partner Groene Tomaat bracht in februari een reeks blogs uit over het onderwerp relatiemanagement. Vanaf 1 februari tot aan Valentijnsdag kwam er dagelijks een blog online over dit veelbesproken onderwerp. Aan Dunique de taak om deze blogs in een nieuw format te presenteren: het Instant Magazine. Een Instant Magazine kan nog het best omschreven worden als een online format dat volstaat met beleving.

De uitwerking van het online magazine

Dunique heeft het ontwerp en uitwerking gemaakt voor het relatiemagazine. Het design van dit digitale magazine is responsive, waardoor het te bekijken is op zowel desktop, tablet als mobiel.

Beeld is in dit magazine belangrijk. Elke pagina is op maat vormgegeven, passend bij de inhoud. De blogs bevatten een muzikale uitspatting. Van David Guetta tot Queen en van Eurythmics tot Years & Years. Diverse video’s zijn in het magazine toegevoegd voor de beleving en ondersteuning van het onderwerp van de blog.

Het magazine heeft, net als een echt magazine, een voorkant, inhoudsopgave en pagina’s. Elke pagina heeft een lineaire navigatie die je handig begeleid door de pagina’s.

Zo is het magazine voor de lezer een visuele ervaring geworden van interessante, dynamische content met passende vormgeving die boeit en aanspreekt.

Bekijk het magazine

Over Foleon

Het magazine is gemaakt met Foleon (voorheen bekend als Instant Magazine). Met Foleon kan content aantrekkelijk online gepresenteerd worden.

Voor meer informatie: neem een kijkje op de website van foleon.

Een eigen magazine?

Magazines zijn er in vele soorten en maten. Meer informatie hierover lees je op onze website: magazines.

Geïnteresseerd na het bekijken van dit project?

Neem contact op
Wij werken onder andere voor