Meertalige website voor Albert van de Scheur

Onze ‘overburen’ van Albert van de Scheur hadden een verouderde website en wensten een compleet nieuwe. Albert van de Scheur is specialist in hijs- en transportwerkzaamheden. Bij de vraag om een nieuwe website begonnen onze handen al direct te jeuken. Van design tot content, van front-end tot backend, wij hebben een complete, moderne én vindbare website voor Albert van de Scheur gerealiseerd, in meerdere talen.

  • Meertalige website

    Om alle (potentiële) klanten te kunnen bedienen is de website in het Nederlands, Duits én Engels

  • Vindbaar

    Er is rekening gehouden met vindbaarheid in de zoekmachine. Op zowel technisch gebied als op gebied van content. Dit wordt ook nog altijd structureel gemonitord.

Meer-talige website

Webdesign

Het design van de website heeft een flinke opfrisser gekregen. Het is modern en gemaakt met de doelgroep, B2B, in het achterhoofd. Onze designer Tirza heeft hiervoor gebruik gemaakt van de huisstijlkleuren van Albert van de Scheur: donkergroen, oranje en geel. Deze kleuren hebben veel contrast met elkaar en de website is daarom duidelijk en krachtig. Daarnaast hebben we gebruik gemaakt van veel grote sfeerbeelden, bijvoorbeeld in de header.

Gebruikersvriendelijkheid en duidelijkheid zijn kernwoorden bij dit ontwerp. De website is daardoor fijn in het gebruik.

Fris web-design

Duidelijk onderscheid en veel sfeer

Op de website is onderscheid gemaakt tussen de verschillende diensten, door middel van labels. Bovendien zijn de knoppen opvallend, doordat deze in de contrastkleur geel zijn gemaakt. Deze knoppen zijn op veel plekken ingezet om aan te sturen op actie, zoals contact opnemen. Verder is veel gebruikgemaakt van foto’s, om zo een echte sfeerimpressie van het bedrijf te geven. Daarnaast is er, ook met veel gebruik van foto’s, een speciale geschiedenispagina ingericht; een tijdlijn helemaal opgemaakt in de stijl van Albert van de Scheur.

Bekijk de website!

De website heeft een duidelijk menu en onderaan vind je een pijl waarmee je steeds weer eenvoudig helemaal naar boven kunt navigeren. Daarnaast is gebruikgemaakt van zogeheten kruimelpaden; een balkje met daarin de pagina’s die je achtereenvolgens hebt bezocht. Dit is niet alleen makkelijk voor de navigatie, maar ook goed voor de vindbaarheid. Dit zijn namelijk interne linkjes (linkjes binnen de eigen website). Je laat hiermee aan de zoekmachine weten dat er samenhang is tussen de verschillende pagina’s en dat er een logische structuur in de website zit.

Duidelijk-heid en sfeer

Website vereisten

Op de website vind je de diensten van Albert van de Scheur als eerste, dit is namelijk een hele belangrijke functie van de website: vertellen welke diensten Albert van de Scheur kan uitvoeren. Dan vind je het materieel dat het bedrijf beschikbaar heeft. Ook vind je projecten die Albert van de Scheur heeft uitgevoerd in de afgelopen tijd en de branches waarin het bedrijf werkt.

Bij ‘Over ons’ kun je de geschiedenis vinden in de vorm van een tijdlijn. Ook is gezorgd voor een persoonlijke touch op de website, door middel van het tonen van medewerkers met foto’s erbij. Dat maakt het niet alleen persoonlijker, maar ook laagdrempeliger om contact op te nemen.

Geschiede-nis

Meertalige website

Omdat Albert van de Scheur internationaal te werk gaat, zijn meerdere talen op de website onmisbaar. Er is daarom een meertaligheidsmodule toegepast, waardoor de website in het Nederlands, Engels en Duits beschikbaar is. Deze vertalingen zijn aangeleverd door de medewerkers van Albert van de Scheur zelf en zijn waar nodig gewijzigd op gebied van bewoording. Dit om ook in de andere talen vindbaar te zijn in de zoekmachine.

Content

Deze klant koos ervoor zelf de nieuwe content aan te leveren en deze waar nodig door ons te laten redigeren. Wij kunnen namelijk zelf complete teksten in de juiste tone of voice realiseren, maar kunnen ze ook redigeren op tone of voice, correctheid én vindbaarheid (SEO). We hebben ze waar nodig gecorrigeerd en zijn nagegaan welke bewoording per dienst het verstandigst is om te gebruiken. Dit laatste hebben we overigens zowel voor de Nederlandse als voor de Duitse en Engelse teksten gedaan. Wij beoordelen welke bewoording het beste is op basis van zoekvolume (hoe vaak wordt er maandelijks op dit woord gezocht?), op basis van concurrentie op het zoekwoord en natuurlijk kijken we of dit in de besproken tone of voice past.

Meertalig

Je woordkeuze maakt een enorm verschil in hoe je overkomt én hoe goed je te vinden bent in de zoekmachine.

Anouk Legtenberg

Social media en Google Ads

Voor deze klant hebben we niet alleen de website ontworpen en gebouwd, maar mogen we ook social media verzorgen. Er is een herkenbare stijl gemaakt en een contentkalender opgezet waarin staat wat we hoe vaak en wanneer plaatsen. Daarmee zorgen we dat Albert van de Scheur ook op social media zichtbaar is en blijft. Want dat is immers wat wij doen bij Dunique: wij maken bedrijven zichtbaar! Dat doen we in dit geval door middel van de website, social media én Google Ads. Wij zorgen dat de site zowel via advertenties als organisch goed te vinden is voor de juiste doelgroep.

Social media

Over Albert van de Scheur

Al sinds 1934 is Albert van de Scheur specialist in hijswerkzaamheden en transport. Het bedrijf biedt haar klanten een flexibele partner als het gaat om hijswerkzaamheden, speciaal transport of complete industriële verhuizingen.

Geïnteresseerd na het bekijken van dit project?

Neem contact op
Wij werken onder andere voor