Urban Apeldoorn: nieuwe uitstraling

Het horecaconcept Urban Apeldoorn groeide uit haar jasje en was op zoek naar een creatief partner. Het concept was namelijk toe aan een complete vernieuwing. Wij hebben het logo mogen vernieuwen, een nieuwe website gerealiseerd en alle (marketing)uitingen eromheen gemaakt. Perfect voor Dunique, want wij zijn gek op het leveren van een totaalpakket. Zo leer je de klant écht goed kennen.

  • Complete uitstraling

    Voor Urban hebben we niet alleen het logo, maar ook de website, social media items en menukaarten mogen venieuwen.

  • Eenheid

    Elk facet heeft zijn eigen logo, maar toch is duidelijk dat dit allemaal onder één concept valt.

Van concept naar logo

Urban biedt verschillende diensten, die in vier facetten zijn verdeeld. Wij hebben een concept uitgewerkt waarin elk facet een eigenkleur krijgt, maar waarin alle facetten wel duidelijk zichtbaar onder de paraplu van Urban Apeldoorn vallen. De diensten Catering & Events, Lakeside, Grand Café en Business krijgen zo een eigen identiteit. Elk logo is hetzelfde opgebouwd: het palm symbool, de naam Urban met het uitgekozen lettertype en de naam van de dienst.

Het totaalconcept staat voor een unieke ‘food experience’ met internationale invloeden. 

Uitnodiging voor de Grand Opening

De aanleiding van de vernieuwde uitingen zijn de vernieuwing van het hele horecaconcept van Urban Apeldoorn. Het restaurant is compleet vernieuwd en omgetoverd tot een ‘Grand Café’ en er is een moderne loungeruimte om lekker tot rust te komen. Alles is gemoderniseerd. Dat betekent natuurlijk ook een officiële opening van de vernieuwde locatie. Daar hebben wij een uitnodiging voor mogen ontwerpen die relaties ontvingen. 

De uitnodiging is natuurlijk helemaal in de nieuwe stijl ontworpen en op luxe papier gedrukt. Deze is afgewerkt met een spot UV (een glimmende laklaag), voor een chique uitstraling. 

Uitno-diging

Ontwerp en realisatie website

De website is een mooi voorbeeld van waar het kleurgebruik van Urban Apeldoorn verder is uitgewerkt. Er is een donkere achtergrondkleur toegevoegd, waardoor het beeldmateriaal goed tot zijn recht komt. Dat is belangrijk, want het speciaal geschoten beeldmateriaal geeft een sfeerimpressie van de locaties en het team. De beelden zijn door een professionele fotograaf geschoten, naar aanleiding van een briefing die wij hebben opgesteld. 

De website heeft een eenvoudige, logische structuur. Daardoor vind je snel wat je zoekt, of je nu zakelijk of particulier bent. 

Bekijk de website

De komende periode gaan we aan de slag met het verder verdiepen van de website (content schrijven) door dieper op alle mogelijkheden in te gaan. Deze zijn bij Urban Apeldoorn namelijk erg uitgebreid. 

Website

Menukaarten

Bij een nieuwe uitstraling horen ook vernieuwde menukaarten. Al het lekkers uit de internationale keuken van Urban Apeldoorn kun je hierop vinden.

Deze hebben wij voor zowel het Grand Café, Catering & Events als voor Business mogen ontwerpen. 

Menu-kaarten

Social media

Naast de website, uitnodiging en de menukaarten wordt de nieuwe stijl ook zichtbaar op social media. Op het Facebook- en Instagramkanaal van Urban vind je wederom door ons ontworpen uitingen.

De uitingen bieden een sfeerimpressie en laten zien wat Urban Apeldoorn allemaal te bieden heeft. 

Advies over de juiste oplossing voor jou?

Neem contact op
Wij werken onder andere voor