Website Autoschade Berghorst B.V.
Opdracht aan Dunique
Het ontwerpen van een nieuwe website en het vernieuwen van het logo. In een presentatie bij Autoschade Berghorst B.V. uit Heerde hebben wij advies gegeven over de inrichting van de website en de daaraan verbonden voor- en nadelen. Na enthousiaste reacties op deze presentatie zijn we het offertetraject gestart en konden we binnen een paar weken aan de slag. Bij de realisatie van de website zijn de bevindingen en wensen van een klantenpanel meegenomen.
Resultaat
De frisse kleuren oranje en blauw, waar Berghorst om bekend staat, wilde de klant terug laten komen in de nieuwe vormgeving van de website. Door projecten te presenteren, krijgt de bezoeker een goede indruk van de werkzaamheden die Berghorst uitvoert. De teampagina en attentieblokken (sitebar-items) op de website laten de bezoeker kennismaken met de werknemers en hun specialismen en vakbekwaamheid. Voor het logo is gekozen voor een herkenbaar strak ‘vrijstaand’ logo. De kleurstelling van Berghorst en het B-symbool zijn op een moderne manier in het logo terug te vinden. De klant is zeer tevreden over het eindresultaat.
"Dunique heeft onze wensen uitstekend verwerkt in een duidelijke en overzichtelijke website." Wilbert Kruisweg, directeur Autoschade Berghorst B.V.
Over Autoschade Berghorst B.V.
Autoschade Berghorst B.V. is een vakkundig autoschadeherstelbedrijf. Niet alleen schadeherstel en ruitreparatie van auto’s, campers en caravans wordt tot in de puntjes verzorgd, ook de afwikkeling met de verzekeringsmaatschappij en vervangend vervoer tijdens de reparatie wordt geregeld. Een moderne en snelle wasstraat en een vakkundige poetsservice zorgen voor de finishing touch zodat uw auto er weer als nieuw uitziet.